18 Haziran 2011 Cumartesi

yabancı diller ve ben

 Yaklaşık 4. sınıftan beri İngilizce eğitimi almaktayım:) hatta hazırlıksınıfıbile okudum.fakat bunlar bana hiçbirşey katmadı :) yani anlayacağınız ingilizce seviyem hala "ı go you go we go" :) bu yaz bunu değiştirmeye çalışacağım :) karneyi aldığım günden itibaren  çalışmalara başladım...umarım düzelir bu ingilizcem :) yoksa babam yine " yamyamlar bile ingilizce biliyorlar sen bilmiyorsun" der:) haklı aslında. ingilizlerin yaptığı sömürgeler sayesinde ingilizce iyice  yayıldı...yamyamlar bile yurtlarını işgal edenlerin dilini biliyorlar..biz bilmiyorum bu kutsal dili!!
galiba benim dillerle ilgili bi problemim var:)2. dil olarak Rusça öğrenmeye başladım. hala isim nasıl sorulurdan öteye gidemiyorum... neyse çözücem bu problemi..adımlarını attım:)

 hadi herkese by :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder